Firma z siedzibą w Glasgow powstała w 1938 roku, jednak sama marka Trespass została utworzona w 1984 roku. Jej oferta obejmuje szeroki asortyment odzieży sportowej i outdoorowej, akcesoriów oraz sprzętu kampingowego. Skierowana jest do wszystkich grup wiekowych: dzieci, młodzieży oraz dorosłych. Produkty marki cechują nie tylko wysokie parametry, które zapewniają komfort i ochronę w każdych warunkach, ale też ciekawy, modny design, dzięki czemu ubrania i dodatki sprawdzą się również w codziennym użytkowaniu.
– Marka Trespass uzupełnia ofertę naszego centrum skierowaną do miłośników górskich wypraw, ale i innych aktywności pod gołym niebem. Zapraszamy wszystkich, którzy chcą profesjonalnie przygotować się do wycieczki rowerowej, wyjazdu na narty, marszu i biegu, jak również tych, którzy planują wieczorny spacer plażą w wietrzny dzień, czy kąpiel w morzu. W zdrowym ciele zdrowy duch! – mówi Kamila Błazik, koordynator ds. marketingu w Factory Annopol.
Pierwsze dni funkcjonowania salonu Trespass (od 10 do 20 lipca br.) upłyną pod znakiem promocji pod hasłem: „voucher -10%”. Każdy, kto ze strony annopol.factory.pl pobierze voucher, a następnie okaże go sprzedawcy, otrzyma zniżkę na wybrany produkt marki. Trespass zlokalizowany jest w centrum Factory Annopol przy salonach Scotfree i Regatta. Serdecznie zapraszamy.
FACTORY WARSZAWA ANNOPOL
Factory Warszawa Annopol jest pierwszym centrum wyprzedażowym w prawobrzeżnej Warszawie, jak również pierwszym obiektem handlowym w kraju, który już na etapie projektowania otrzymał certyfikat BREEAM świadczący o ekologicznym i przyjaznym dla środowiska charakterze budynku. Centrum zostało otwarte w 2013 roku. Znajdują się w nim sklepy i punkty usługowe, m.in.: Ecco, Lee, Mohito, Nike, Ochnik, Tommy Hilfiger, Rossmann, Vero Moda, Smyk, Empik.
Bryła budynku Factory Annopol, przypominająca tradycyjne galerie handlowe, jest nowoczesna
i minimalistyczna w formie. Projekt wnętrz łączy funkcjonalność i estetykę, zapewniając swobodę aranżacji oraz optymalną ekspozycję produktów. W centrum przewidziano także specjalne przestrzenie na terenie centrum: ForRest, Play Wall, a także plac zabaw dla dzieci.
Więcej informacji o centrum Factory Annopol można uzyskać pod adresem www.annopol.factory.pl oraz facebook.com/FactoryAnnopol
FACTORY URSUS
Factory Ursus jest pierwszym centrum outletowym na polskim rynku. Zostało otwarte w 2002 roku. Znajduje się w nim 80 salonów polskich i zagranicznych firm takich jak m.in.: Pepe Jeans, Nike, Mango, Calvin Klein, Calzedonia-Intimissimi, Tatuum, Diverse, Atlantic, adidas, House, Ecco, Reserved, Time Trend, Benetton, Paris Optique.
Więcej informacji o centrum Factory Ursus można uzyskać pod adresem www.ursus.factory.pl oraz www.facebook.com/FactoryUrsus
Marka Factory
Factory to sieć centrów typu outlet założona w 1996 roku w Hiszpanii przez firmę NEINVER, obecną na polskim rynku od 2002 roku. W Europie znajduje się dziewięć centrów Factory: cztery w Hiszpanii oraz pięć w Polsce.
Centra te stanowią nowatorski kanał sprzedaży, równoległy i uzupełniający wobec kanałów tradycyjnych.
Factory jest pierwszą marką centrów outlet, która zaistniała na polskim rynku. Łączna powierzchnia handlowa obiektów znajdujących w Polsce wynosi 84 500 m kw. W sklepach Factory oferowane są wyłącznie markowe produkty wysokiej jakości, w cenach niższych od 30% do 70% przez cały rok. Asortyment sprzedawany
w Factory to niepowtarzalne produkty będące prototypami, nadwyżkami danej kolekcji lub pełnowartościowy, markowy towar z poprzednich sezonów.
Więcej informacji o centrach Factory można uzyskać pod adresem: www.factory.pl
Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?